25 October 2015

Luahan Perasaanku

dalam gembiranya aku..
dalam tawa riang nya aku..
tapiiiiii...
sebenarnya berendam air mata..
kenapa??? biarlah rahsia...
kadang hati ini terasa tidak mampu untuk menanggung kedukaan yang dialami.. 
kadang-kadang rasa sakit..
kadang-kadang...(tidak mampu untuk ditulis..)
mampukah aku bertahan..
melawan kehidupan ini..
dan menjalani kehidupan ini dengan lebih tenang..
insyaAllah aku kuat dengan ujian yang diberikan olehNya..
okay..now..
mohon doa semua untuk aku lebih kuat menempuhnya..
maafkanku andai ada tersilap kata atau perbuatan yang tidak sengaja atau tidak..
setakat ini sahaja luahanku pada malam yang indah sepi ini..

No comments :

Post a Comment

 

About Myself

I am comfident because I can admit who I am, what I've done & love myself for who I've become.

Thanks

for visiting my blog.
by Nur Syazwina

Friendship

Bila Kita Berjaya, kawan-kawan kita kenal siapa kita..
Bila kita jatuh, kita kenal siapa kawan kita..