30 October 2011

Assalamualaikum

First time buat blog..begini la jadinya..before that, xpernah rasa ada niat utk ada blog, laman web & so, on la..Oleh kerana ini adalah tugasan utk intro for IT..so, terhasil lah satu laman blog ini..actually, i have no idea..haha..buat masa ni, maybe xda minat lagi kot..tunggu lah esok..lusa..tulat..tahun2 akan datang..insyaAllah akan ada rasa minat untuk update & bermonolog di blog ni..haha..just kidding..after that nak kena create satu laman web & wikepedia pula..tgh mencari-mencari idea..hihi..semoga dengan kehadiran blog yang saya bina ini..dapatlah saya berkongsi ilmu, maklumat @ apa-apa sahaja..(ayat skema tuu)..ok setakat ini sahaja ucapan/kata-kata aluan daripada saya..Doakan saya..maafkan saya..semoga berjaya...senyum sokmo..

No comments :

Post a Comment

 

About Myself

I am comfident because I can admit who I am, what I've done & love myself for who I've become.

Thanks

for visiting my blog.
by Nur Syazwina

Friendship

Bila Kita Berjaya, kawan-kawan kita kenal siapa kita..
Bila kita jatuh, kita kenal siapa kawan kita..