19 November 2011

Aktiviti di Kolej

Pelbagai aktiviti di kolej kediaman yg telah aku sertai..ehh...kejap korang..nak bagitau ni..nama kolej aku adalah Kolej Burhanudin Helmi..lokasi kolej aku ni berhadapan dgn Pusat Kesihatan..sapa-sapa yg menuju ke PK boleh la singgah melawat aku ni..haha..Ok..ok..jom tgk aktiviti yg dah pernah aku join..

Koleksi aktiviti yg aku join..(random je taw)
Perbarisan sempena Sambutan Hari Kemerdekaan & Hari Malaysia di UKM
haa...pjg kan cation aku..aku yg mana? cer teka..
terselit rupanya..eh mcm knl la coursemate kita..
fara & aida..haha..masa ni xkenal lg OK..
Ok..next..
Malam Seribu Putik
Event ni selepas Minggu Mesra Pelajar(MMP)
ini semua sebahagian drpd Kelab Artdnalin
Artdnalin adalah gabungan daripada 3 kelab iaitu..
(Dtari, Tekad, Band)
overall..happy uollsss..

Program Kesedaran di Taman Paku Pakis
Aktiviti yg aku join ini lebih kepada kerja amal la..
bila lagikan nak wat amal..haha
bersihkan taman paku-pakis..
apa lagi belajar menikmati keindahan ciptaan Allah..
cantik uollss..
OK..next..
Ok..dah la..hihi..sebenarnya ada keje pula..nanti kita update lain ea..

No comments :

Post a Comment

 

About Myself

I am comfident because I can admit who I am, what I've done & love myself for who I've become.

Thanks

for visiting my blog.
by Nur Syazwina

Friendship

Bila Kita Berjaya, kawan-kawan kita kenal siapa kita..
Bila kita jatuh, kita kenal siapa kawan kita..