28 February 2015

Jodoh

Salam..

Utk end februari ni..aku nak update sikit je kat sini..hihi..ada aku kesah kalo ada org nak baca @ x? yg penting aku enjoy nak tulis..

Alhamdulilah..sehingga ke hari ini aku diberi peluang utk bernafas dan diberi kesempatan utk membuat kebaikan & mengumpul pahala..Terima kasih Ya Allah..

Bulan februari ni je banyak kenduri yg aku attend..tapi mcm biasa la..org sekeliling xpernah nak jemu @ maybe terlalu ringan mulut tanya soalan yg sgt famous..haih la..aku ni hati kental..jawab je dgn selamba apa yg dorg tanya..buat xtaw je..tapi dlm hati ini..hanya Allah yg taw..

So, bila berbicara mengenai jodoh mmg xkan habis..xpe la biarkan la..sebenarnya, jodoh tu adlh rahsia Allah..kita hanya mampu merancang..sekuat mana kita setia..sehebat mana kita merancang..selama mana kita menunggu..sekeras mana kita bersabar..sejujur mana kita menerima kekasih kita..jika Allah subhanahu wata'ala tidak menulis jodoh kita bersama dgn kekasih yg kita pilih..kita ttp tdk akan bersama dgnnya..InsyaAllah doakan la jodohku bersama future yg aku pilih ini berkekalan..aku xminta apa pon..hanya minta Doa dr uollss..

Doakan aku bersama istikharah cintaku hingga ke jinjang pelamin..
Ok..selamat malam..nanti aku nak update lagi..

by aween_syazwina

No comments :

Post a Comment

 

About Myself

I am comfident because I can admit who I am, what I've done & love myself for who I've become.

Thanks

for visiting my blog.
by Nur Syazwina

Friendship

Bila Kita Berjaya, kawan-kawan kita kenal siapa kita..
Bila kita jatuh, kita kenal siapa kawan kita..