6 December 2011

Coretan Hati

  • Kenapa kawan-kawan saya cakap saya sentiasa nampak cool dan tenang sahaja.
  • Mereka suka tengok cara saya sebab mereka kata saya seorang yang tidak mudah putus asa dan tidak cepat melatah dengan apa yang setiap kali saya lakukan, dan saya sentiasa senyum.
  • Tetapi hanya Allah sahaja yang tahu di dalam hati & sanubari ku ini..
  • Sebab itulah saya suka kan senyuman yang manis kerana senyum boleh membuatkan hati saya tenang.
  • Tetapi kadang-kadang ada sesetengah orang yang suka salah anggap.
  • Biasalah manusia tidak lari dari melakukan kesilapan, begitu juga saya.
  • Hati saya sangat risau sebab peperiksaan akhir hampir tiba.
  • Projek saya masih ada dua minggu lagi untuk disiapkan, Ya allah permudahkanlah segala urusanku.
  • Hari ini dalam sejarah, pembentangan bagi subjek pembangunan diri amat mengecewakan kerana persiapan tidak dilakukan. Tetapi semua itu telah berlalu dan saya redha. Terdetik dalam hati begitu menyesal sekali kerana tidak melakukan persiapan. Tetapi apa kan daya..kesilapan dari diri sendiri..huhu..
  • but still ok
  • Setakat ini, coretan hatiku..next update..tungguuu..

1 comment :

 

About Myself

I am comfident because I can admit who I am, what I've done & love myself for who I've become.

Thanks

for visiting my blog.
by Nur Syazwina

Friendship

Bila Kita Berjaya, kawan-kawan kita kenal siapa kita..
Bila kita jatuh, kita kenal siapa kawan kita..