6 December 2011

Artikel - Kenapa Perlunya Website?

Salam semua..hari ini entry akan berkongsi mengenai kenapa perlunya laman web? galeripelaburanpelaburan
Pada era masa kini, memiliki sebuah laman web merupakan salah satu elemen terpenting yang tidak harus dipandang ringan terutamanya bagi mereka yang mempunyai perniagaan dan ingin mengembangkan lagi perniagaan mereka.

Adakah anda masih menjalankan perniagaan secara tradisional? Mengapa tidak gabungkan tradisional + online? Atau anda ingin menjana pendapatan tambahan mudah dengan hanya bermodalkan sekali sahaja iaitu belajar membina website, seterusnya anda mampu memiliki laman web sendiri dan menjual produk anda secara online ke seluruh dunia.

Tahukah Anda? dengan memiliki website di internet, secara automatik anda sebenarnya menjual produk anda ke serata dunia tanpa batasan. Perniagaan anda akan lebih dikenali dan di geruni pesaing. Di samping itu, secara tidak langsung anda dapat mengurangkan kos promosi anda seperti flyers, katalog dan sebagainya kerana anda boleh meletakkan produk atau perkhidmatan di laman web anda sebanyak mana yang anda suka.

Anda tidak perlu menyewa kedai, mengupah pekerja dan sebagainya. Semuanya berjalan secara automatik dan online.

Memiliki laman web akan meningkatkan kredibiliti perniagaan anda selain meningkatkan pendapatan syarikat / produk anda.

Selain itu, laman web tidak terhad untuk satu jenis penggunaan sahaja, anda boleh membina pelbagai jenis laman web seperti laman web kedai online, pengiklanan, portal komuniti dan banyak lagi.

so..mudahkan kalau marketing menggunakan website..just ada internet.. komputer.. duit(opkoz ler)..sebenarnya entry pon baru-baru sahaja nak belajar..so..kita samalah..hihi..

Ok..sekian drpd entry..next update..tunggu..

 

No comments :

Post a Comment

 

About Myself

I am comfident because I can admit who I am, what I've done & love myself for who I've become.

Thanks

for visiting my blog.
by Nur Syazwina

Friendship

Bila Kita Berjaya, kawan-kawan kita kenal siapa kita..
Bila kita jatuh, kita kenal siapa kawan kita..